Melodia de sub brad

10847006_817552958308017_1505337597_nNu știu eu cât de cuminți ați fost au ba, dacă a trecut Moșul pe la voi sau s-a împotmolit pe drum în ceva iarbă verde, că de zăpadă nu poate fi vorba, dar m-am gândit să vă pun sub brad, un brad închipuit, simbolic și online, o melodie care să vă bucure.
Și cum e timp de cozonaci, vin fiert, portocale, cadouri și orice altceva mai înseamnă pentru voi Crăciun, și bineînțeles, vreme de colindat, am zis să vă aduc spre ascultare un colind.
Da, știu că puteți risca o supradoză de colinde (fie vorba între noi, nici eu nu prea mă mai topesc după dânsele), dar acesta este un colind mai special, mai cu cu ritm, mai de pădure, mai de ascultat fără să te doară capul.
Eu l-am ascultat și live de două ori în interpretarea Narcisei și pot să vă spun cu o mână pe inimă și una pe brad, că tare mândru mai sună. Cum ziceam, mie nu-mi plac colindele, dar și când îmi place unul, vi-l fac cadou. Să-l primiți, să-l simțiți și să-l share-uiți, dacă vă doriți. Și să crăciuniți tare fericiți.

Leave a Reply

