Cel mai frumos drog din lume și cel mai tare e muzica.

Sunt o dependentă.  De balsam de buze, de  oameni , de copaci, de dealuri, de soare. De ploaie, de un pahar de vin, de poezie, de râs.  De paste, de papioane, de zâmbete. De iubire.

Dar, cea mai mare dependență a mea e cea de muzică.  De sunet. Mie îmi trebuie să aud.Să-mi sune pielea, să-mi ardă timpanele, să mi se aprindă venele. Să-mi pulseze până amețesc în dans.  Să-mi ajungă sunetul  din difuzoare până-n sânge, cum zice un cântec de la Șuie Paparude.  Și tot muzica îmi dă cea mai mare independență din lumea asta. Fiindcă în muzică, îmi regăsesc muzica mea, ca ființă.

Piesa celor de la Thievery Corporation s-a cerut furată. Ceea ce am și făcut, am împrumutat-o și am adus-o aici de pe https://www.facebook.com/noaptebunainternet, ca să vă dea și vouă dependență. Cum mi-a dat mie, de am ascultat-o de azi-noapte, toată ziua. Ca să aveți și voi dependența voastră, în caz că, deja, nu aveați una.

Interdependență plăcută, dragii mei.

 

 

Leave a Reply

