Fiecare cu Dona Clara lui sau brunetul, blondul sau şatenul ei

Făcând curat prin casă, m-am pomenit nitam-nisam cu melodia asta în cap. Şi dă-i şi cântă şi dă-i cu aspiratorul. Şi dă-i dans cu mopul şi dă-i şi cântă. Şi dă-i şi dă-i. Până am terminat cu dereticatul şi am zis că, totuşi vecinii mei nu au nici o vină, pe lângă aspirator, să mă mai audă şi pe mine cântând.

Şi cum există minunatul youtube, pac un search şi-l las pe Tudor Gheorghe să o zică mai bine ca mine.

Melodia asta mă binedispune şi mă poartă cu mintea într-o Spanie , pe care  aş vrea să o văd într-o bună zi şi mă poartă într-un dans, pe care aş fi vrut cu adevărat să-l ştiu dansa.

Şi mă umflă şi râsul, că ascultând versurile, mă gândesc că fiecare dintre noi, a muşcat-o aşa din senin, dintr-o privire,dintr-un cuvânt sau vreo mireasmă şi i s-au aprins călcâiele ca  bietului paj. Şi am zis fiecare din menestrelurile  sufletelor noastre ce aveam mai frumos, dar Dona Clara sau Don Juan ba erau surzi, ba muţi, ba orbi. Ştiţi voi cum zic, nu?

Leave a Reply

