Muzica românească acum : byron, byron şi restul.

byron – fără b mare, fiindcă sunt ei nişte băieţi mari şi mişto.( a se citi cu litere de tipar)

byron- fiindcă de muzica lor nu mă pot sătura niciodată. Iar din a-i asculta mă mai opreşte serviciul şi bunul Dumnezeu, când  poate şi el.

byron- pentru că am un tricou alb  primit de la ei, când au venit în concert la Baia- Mare, pe care-l port şmechereşte, cu mândrie şi papion.

byron- pentru că am ales cu greu melodia asta din toate cele frumoase ale lor. Nu că ar avea vreo una urâtă. Nu au. Am ales-o fiindcă e mai scurtă, dar aş fi vrut să nu se mai termine şi pentru că merge drept în inimă.

byron- pentru că au tot felul de chestii faine în cap şi nişte proiecte muzicale, prin care fac să se mişte ceva. Deci, se poate.

byron- pentru că nu vreau să mai scriu despre ei decât că au cele mai bune versuri din muzica românească.  Dacă ştie cineva altceva, rog a-mi aduce la cunoştinţă. Dacă.

byron – pentru că audiţie plăcută.

Leave a Reply

