Meșter- faur în voce cu umbră de aur.

L-am îndrăgit din day one, când o prietenă mi-a pus să ascult One Day- ul lui. Mulțumesc, Raluca.

Apoi, l-am iubit ca pe ochii mei din cap, când m-a îmbolnăvit cu Different pulses. Melodie cu videoclip minunat, care mă răscolește mereu. Și la bine și la rău. Și căreia nu-i mai țin socoteala la câte share-uri i-am dat pe facebook. Și-o să-i mai dau.

Pe urmă, m-a încălzit cu Love it or leave it și alte piese minunate  și m-a făcut să mă duc, din pământ din iarbă verde, la București, pe 29 iunie 2014, să-l văd în carne și oase și să-l ascult cântând în toate timpanele și vibrând în două inimi. Ce mai WonderDay a fost aia! Over my head, pisoi.

Acum câteva zile, mi-a mai făcut niște bucurii sonore. Patru melodii dintr-un foc, pe care le așteptam cu gura arsă, ca pe-o ploaie caldă de vară. Din ele, vă aleg spre încântare Ode to my thalamus, unul dintre criteriile de alegere fiind versurile, că altcumva nu știu să fac. Știți, că pe mine mă face lumea din două-trei cuvinte, darămite Asaf Avidan cu ale lui.(  vedeți aici: https://www.musixmatch.com/lyrics/Asaf-Avidan/Ode-To-My-Thalamus).

Leave a Reply

