Eminescu să mă judece de ce

Nu știu de ce atunci când aud melodia asta, indiferent că e 15 ianuarie sau o zi la întâmplare, mă ia, așa cu fiori, pe spate. Și-mi vine să o ascult de mai multe ori. Și o fac. Și-mi vine să desfac o carte cu poezii de Eminescu și să citesc câteva versuri. Și o desfac, c-o am în casă, așa cum ar trebui să aibă fiecare dintre noi, nu? 

Pe versuri de Grigore Vieru și în interpretarea minunaților Ion și Doina Aldea- Teodorovici vă las să vi se ridice și vouă părul pe mâini, să vă treacă un fior pe spate și să vă aduceți aminte că “viața fără poezie e pustiu”.

La mulți ani, Mihai, pe oriunde ai străluci.

Leave a Reply

