“Nerușinat de romantic”, frumos și bun de luat acasă.

Mă uit la el, îl ascult și-mi vine să îl iau acasă. Definitiv și fără drept de plecare. Ce să mai, l-aș sechestra, dacă nu vrea. 🙂 Apoi, îl ascult iar. Și nu-mi trece. Tot l-aș lua acasă.  Cu tot cu părul lui lung, cu sensibilitatea lui, cu degetele pe chitară, cu vocea lui de îndrăgostit irlandez.

Îl alint Hozi și mă alin(t) , ascultându-l.  Mi se bagă pe sub piele și ea sună, cum ar zice Maria. Și eu mă îndrăgostesc  de fiecare dată de vocea lui. Ceea ce vă doresc și vouă.

„Atunci când te îndrăgostești, totul moare. Te privești oarecum murind într-un mod extraordinar și observi cum într-o perioadă foarte scurtă de timp toate lucrurile în care credeai au dispărut. Spun asta în sensul unei experiențe de tipul moarte – renaștere.” ( Andrew-Hozier Byrne)

Această piesă e pentru Maria, Noru, George, Miruna, Sorina, Ana-Maria, Diana și nu numai. Și în mod special, cu drag pentru Hanna, care știe cât de drag mi-e Hozi mie.

2 thoughts on ““Nerușinat de romantic”, frumos și bun de luat acasă.

Leave a Reply

