De trei zile-ncoace îi ascult. Și-mi place.

De trei zile. Nu e prima dată când fac asta. O fac până la obsesie. Până la lacrimi și până la fericire. De drag și de dorul știueucui. De când am strâns în brațe. De când nu mai știu nimic, dar știu tot. Până intră notele pe sub piele și până la epuizare. Până la calm și la neliniște. A mea și a celor din jur. Când nu mai sunt atentă la nimic, dar sunt cu totul acolo. Oriunde aș fi. Oriunde ai fi.

Dacă ar trebui să spun trei cuvinte despre Perfume Genius aș zice mai multe. Aș zice fragilitate, aș zice forță, aș zice sensibilitate, aș zice obraznic. Sau pur și simplu, aș zice că sunt minunați. Sau că nu ar trebui să ne fie teamă de cine  suntem și ce simțim. Și că ar trebui să zicem.

P.S. : îi iubesc.  Voi ce muzică iubiți, iubiții mei, când inima vă ticăie ca o bombă?

2 thoughts on “De trei zile-ncoace îi ascult. Și-mi place.

Leave a Reply

