De bună dimineața. O dimineață ca nici o alta.

Minunăția asta de cântec s-a rătăcit, frumos și la ora exactă, printr-un playlist de youtube, ca să-l aud eu, în timp ce rătăceam la rându-mi printre așternuturi. Ca să mă îndrăgostesc de el și ca să-mi bucure și mai mult dimineața.

Dimineața asta perfectă, la care n-aș schimba nimic pentru nimic în lume și nici în ruptul capului.

Dimineață când ți-e drag, când îți trece prin minte că, anatomic vorbind, fața asta a ta a fost concepută să se lipească perfect de spatele lui când doarme. Când nu mai ai aer în plămâni de bine ce-ți e, când curg apele după tine de mult ce simți, când deschizi fereastra și e douăzecișicinci ianuarie, dar aerul are gust de primăvară și de tinerețe.

Atât am avut de zis. O să închid fereastra, că totuși, chiar e ianuarie. Și o să mă bag la loc printre cearceafuri calde.

Vă las întru ascultare. De bună dimineața.

Leave a Reply

