You are my number one, guys. Hot Chip.

Ți se cuibăresc în neuroni de când îi auzi prima dată. Iar eu i-am auzit prima dată în 2011, în mașină, între Jupiter( stațiunea, nu planeta) și Constanța. Dacă îți curge prin sânge și nițel electro-pop, cum mi se întâmplă mie, atunci  o să-ți placă despre englezoii ăștia trănziți în freză. Și o să vrei să auzi  mai mult de la ei. Și recomand  Albumul One life stand. Un album intrigant, fun, cu atitudine.

Mie îmi plac  mult și astăzi m-au ținut în viață, cu energia și umorul lor  M-au făcut să mă țopăi, trecându-mă prin ritmuri de la drăgălașe până la de-a dreptul enervante. Ca melanj  hot pentru o zi de iarnă rece în care te simți amorțit. M-au ridicat din morți, cum ar veni. Și de aia îi declar trupa zilei și a săptămânii.

Mai jos, preferatele mele de la ei :

Aici, solistul vocal mă dă pe spate.

Leave a Reply

