Când coverul întrece originalul cu mult.

Mie nu-mi plac Voltaj, că nu-mi plac. N-am ce să fac în privința asta.  Dar, îmi place coverul ăsta după piesa lor.  E cu Nora și Anakin. Nora e o minunată și mă bucur să o cunosc, iar pe fiul ei îl iubesc de-a dreptul, deși nu l-am întâlnit decât o dată, odată, pe stradă.  A fost  dragoste instant și la prima vedere. Acum e și la prima audiție.  Așa , mai oficial, pe youtube.

Am zis să vă zic și vouă.

Audiție plăcută. Anakin e delicios.

 

 

Leave a Reply

