Fix pe Fix. Fix you.

Ceasul e de fix în seară, iar melodia asta e fix ce trebuie dacă  ai  de fixat ceva, cumva, pe cineva. Eu mă am pe mine de adunat, strâns și fixat în câteva șuruburi, de învârtit o cheiță, de îndreptat niște oase și niște gânduri. Nu că n-aș fi eu cum trebuie, dar sunt mai fixistă de felul meu și vreau să fie totul bine.

Vi-i las aici pe Coldplay, în caz că vreți să vă fixați și voi.  În caz că nu, o să vă fixeze Chris Martin cu privirea. Și cu vocea lui, fix în inimă.

 

 

 

 

Leave a Reply

