Știu prea bine, pot iubi o lume lângă tine.

Nu știu cum se face, dar de-o vreme-ncoace mă tot trezesc fredonând piesa asta.  Ba de dimineață, ba de după-amiază, ba înspre amurg. Cel mai interesant e că mi-a venit în minte din senin. Și că nu-mi aduc aminte când am ascultat-o, nici pentru prima oară, nici pentru ultima oară. Dar,am constat că e o melodie cam de-o vârstă cu mine. Probabil, am auzit-o pe la cinci ani, de aia mă mișcă așa. Nu știu cât e de bine, dar nici rău nu poate fi, zic. 

Ia să vă bucurați și voi de-o Silvia Dumitrescu și fericirea-n care crede și mai cred și eu.

Din arhiva TVR, vă rog:

Leave a Reply

