One

Dacă ai 17 minute și 47 de secunde de pierdut, uite-te  la One. Și n-o să le pierzi. O să le câștigi. E un short film regizat de… și bazat pe …o să găsești descrierea sub clip pe minunatul youtube. Eu doar zic să te uiți. Și dacă nu te poți uita, măcar ascultă. E cu Ane Brun ,suedeza mea norvegiancă preferată și cu muzica ei din alte lumi. N-ar putea să nu-ți placă. E cu versuri bune,  e cu marea, e cu căluți de mare, e cu mașini de scris, cu singurătate, cu dans, cu nebunie, cu fiori pe șira spinării și instrumente muzicale, cu dragoste, cu metafore și sens. Ce să mai, e cam cu tot tacâmul unui lucru foarte bine și frumos făcut.

Partea mea preferată începe de la minutul patru secunda douăzeci, când personajul principal, încă tânăr ,adoarme și se trezește bătrân, dar pierzând curent la aceeași intensitate și de unde începe One( melodia care dă și titlul minunatului filmuleț). De fapt, v-am păcălit. Îmi place tot din ce e de văzut și auzit aici.

Enjoy.

Leave a Reply

